مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 20:502023-01-05سياسي

خداوند از همه ما انتظار دارد که یک سردار سلیمانی باشیم


خداوند از همه ما انتظار دارد که یک سردار سلیمانی باشیم و هر کدام از ما باید باعث نجات عالم باشیم.

- ایسنا/کرمان استاد حوزه علمیه گفت: خداوند از همه ما انتظار دارد که یک سردار سلیمانی باشیم و هر کدام از ما باید باعث نجات عالم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شامگاه 15 دی ماه در ویژه برنامه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در بیت الزهرای کرمان از عشق معصومین به خداوند متعال سخن به میان آورد و افزود: 14 معصوم 100 درصد عاشق خداوند هستند.

اما سوال اینجاست که چرا در دعاهای معصومین عذرخواهی و تقاضای بخشش از خداوند دارند و کمتر عاشقانه با خداوند حرف زدند؟ او با بیان این مطلب که در کل جملات دعاها کمتر از یک درصد ابراز محبت وجود دارد، افزود: در واقع عشق به خدا، عشق عبد به مولاست نه عشق دو فرد برابر، لذا اولیای خدا هیچگاه جسورانه با خدا حرف نمی زنند و به خاطر علاقمندی همواره تشکر و عذرخواهی می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه می دهد: هر قلبی عاشق باشد و عاطفی باشد در محضر خداوند، حرف اول و آخرش طلب بخشش است؛ خداوند متعال هیچ بنده ای را رها نمی کند.

او با اشاره به ویژگی های کمترین درجه محبت به گفته حضرت علی (علیه السلام) اظهار کرد: عاشقانه و عارفانه های معصومین سرشار از طلب مغفرت است و تواضع و ادبِ اولیای خدا آنها را وادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداوند از همه ما انتظار دارد که یک سردار سلیمانی باشیم

خداوند از همه ما انتظار دارد که یک سردار سلیمانی باشیم