مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 20:552023-01-05اجتماعي

جاده روستایی «تل تل» به «بقعه» در شهرستان گناوه مسدود شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه گفت: جاده روستایی «تل تل» به «بقعه» از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه به دلیل آب گرفتگی مسیر مسدود است.

- گناوه- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه گفت: جاده روستایی تل تل به بقعه از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه به دلیل آب گرفتگی مسیر مسدود است.

سیدابوالحسن علوی در گفتگو با اظهار داشت: جاده روستایی تل تل به بقعه از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه به دلیل آب گرفتگی مسیر ناشی از طغیان رودخانه های بالادست، بسته است و مردم این روستاها تا اطلاع ثانوی از مسیر روستایی تل تل به بقعه تردد نکنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه گفت: در صورت ضرورت رانندگان و مردم این روستاها می توانند از مسیر جایگزین سمت روستاهای چم شهاب - محمدصالحی تردد کنند.

علوی بیان کرد: هم اکنون به غیر از مسیر این 2 روستا، همه جاده ها و راه های حوزه استحفاظی شهرستان گناوه باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی و هشدارهای هواشناسی و لغزنده بودن جاده ها، رانندگان با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل در مسیرها تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده روستایی «تل تل» به «بقعه» در شهرستان گناوه مسدود شد

جاده روستایی «تل تل» به «بقعه» در شهرستان گناوه مسدود شد