مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:052023-01-05اقتصادي

صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود مهم ترین رسالت ماست


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: یکی از مهم ترین رسالت وزارت کار و این اداره کل صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: یکی از مهم ترین رسالت وزارت کار و این اداره کل صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود است.

علی جهانی پانزدهم دی ماه در دیدار با مدیرعامل و جمعی از پرسنل پتروشیمی لرستان، مأموریت های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه پتروشیمی استان کمترین چالش را در بحث ایمنی و کارگری دارد انتظار می رود در حوزه های کارگری به ویژه بازرسی های کار، موضوعات ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت کار همکاری و هماهنگی بیشتری صورت گیرد.

وی به وضعیت بیکاری در لرستان اشاره کرد و افزود: لازم است این شرکت از پیمانکاران دارای تخصص استان استفاده کند که موجب رونق اقتصادی و منجر به ایجاد اشتغال شود و ضرورت دارد این شرکت با همکاری این اداره کل در خصوص جذب افراد بومی دارای مهارت توسط پیمانکاران همکاری کند.

جهانی بر گسترش فعالیت های فرهنگی و ورزشی در بین کارگران تأکید کرد و گفت: خوشبختانه در پتروشیمی لرستان در بحث ورزش و نشاط اقدامات خوبی صورت گرفته و در مسابقات ورزشی این شرکت در امتیازات ملی و جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود مهم ترین رسالت ماست

صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود مهم ترین رسالت ماست