مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:402023-01-05اجتماعي

نقش مهم کانون پرورش فکری در پیشگیری از راهزنی فرهنگی


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را محلی برای ارایه مطالب و محتوای مفید دانست و از نقش این مجموعه در پیشگیری از راهزنی فرهنگی و تربیتی سخن گفت.

- محمد فائزی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی طرح کانون مدرسه که با حضور معاونین و روسای نواحی آموزش و پرورش استان گیلان و مسئولان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: لازم است فرزندان ایران اسلامی به ابزار آینده سازی مجهز شوند و این مهم جز با هم افزایی فرهنگی مسیر نیست.

وی رشد و بالندگی کودکان را نیازمند عبور از گذرگاه های مختلف و مراکز عرضه کالاهای فرهنگی متنوع دانست و گفت: دنیای امروز، عصر ارایه بسته های فرهنگی مخاطب پسند است و ضرورت دارد آموزه های فرهنگی و تربیتی مبتنی بر باورهای ایرانی - اسلامی، در قالبی شکیل و مورد قبول کودکان و نوجوانان عرضه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را محلی برای ارایه مطالب و محتوای مفید دانست و از نقش این مجموعه در پیشگیری از راهزنی فرهنگی و تربیتی سخن گفت و ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکمل نظام آموزشی کشور و محلی برای خدمات رسانی مخاطب پسند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم کانون پرورش فکری در پیشگیری از راهزنی فرهنگی

نقش مهم کانون پرورش فکری در پیشگیری از راهزنی فرهنگی