مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:552023-01-05سياسي

کنگره ملی شهدای دانشجو سال 16دی ماه در خوزستان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، توفیق تویراتیان دبیر کنگره ملی شهدای دانشجو امروز در نشست خبری کنگره ملی شهدای دانشجو، خوزستان را به عنوان خط مقدم دفاع​ مقدس دانست، - دبیر کنگره ملی شهدا، با بیان اینکه کنگره شهدای دانشجوی 16 دی ماه در یادمان شهدای هویزه خوزستان برگزار می شود، گفت: این مراسم با حضور خانواده شهدای دانشجو از سراسر کشور و کاروان های راهیان نور و دعوت از سرداران بزرگ جنگ برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، توفیق تویراتیان دبیر کنگره ملی شهدای دانشجو امروز در نشست خبری کنگره ملی شهدای دانشجو، خوزستان را به عنوان خط مقدم دفاع​ مقدس دانست، گفت: این استان دارای بیشترین فداکاری، شجاعت، دلاوری و آمار شهدا در سطح کشور است که گرامیداشت هر یک از اقشار شهید در این استان شایسته است.

دبیر کنگره ملی شهدای دانشجوی ، به وجود 314 شهید دانشجو در خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: این شهدا شامل شهدای دانشجوی بومی استان نیستند بلکه دانشجویان سایر استان ها هستند که در دانشگاه های خوزستان مشغول به تحصیل بودند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در سطح کشور است افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری کنگره شهدای دانشجو را به صورت ملی اجرا میکند و بسیج دانشجویی خوزستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای دانشجو سال 16دی ماه در خوزستان برگزار می شود

کنگره ملی شهدای دانشجو سال 16دی ماه در خوزستان برگزار می شود