مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:152023-01-05سياسي

وطن پرستی نقطه اشتراک ادیان الهی در ایران است


نقطه اشتراک مهم همه ما با هر سلیقه، دین، آیین و مسلکی وطن دوستی ماست، همه ما اعتقاد عمیقی به وطن و ایران داریم و در راه وطن از هیچ تلاشی عقب نمی شینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر عباس کاظمی در دیدار با جمعی از شهروندان ارامنه قزوین در کلیسای رفیع قزوین اظهار کرد: ما به ادیان الهی احترام می گذاریم و اعتقاد و باور ما این است که ادیان الهی و پیروان آن ها جایگاه ویژه ای دارند، همه ما در کنار هم و هموطن هستیم، نقطه اشتراک مهم همه ما با هر سلیقه، دین، آیین و مسلکی وطن دوستی ماست؛ همه ما اعتقاد عمیقی به وطن و ایران داریم ودر راه وطن از هیچ تلاشی عقب نمی نشینیم.

کاظمی یادآور شد: در میان پیروان ادیان الهی و اقلیت های مذهبی ظرفیت های انسانی خوبی وجود دارد که باید از آن بهره مند شویم، هشت سال دفاع مقدس یکی از جلوه های ویژه این همگامی بود، شهدای اقلیت های مذهبی سند زنده این ادعا هستند که در راه دفاع از وطن همه با هر دینی زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر شدند و در برهه های مختلف بعد از جنگ هم اقلیت های مذهبی علاقه خود به نظام و رهبری را ثابت کرده اند.

این مسئول افزود: حتی در اعتقادات دینی ما اشتراکات ویژه زیادی داریم، مثلاً در خصوص ارادت به امام حسین به عنوان اسوه ایثار و مقاومت این محبت در بین اقلیت ها نیز وجود دارد یا به عنوان مثال اسقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وطن پرستی نقطه اشتراک ادیان الهی در ایران است

وطن پرستی نقطه اشتراک ادیان الهی در ایران است