مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:202023-01-05سياسي

مراکز درمانی شهر زنجان با کمبود تجهیزات پزشکی مواجه است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: مراکز درمانی شهر زنجان با کمبود تجهیزات پزشکی مواجه است و بیمارستان آیت الله موسوی برای تجهیز نیازمند برخی دستگاه ها است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی طاهری شامگاه امروز در جلسه ای که با حضور نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه در بحث راه ها نیز مسائلی مطرح است، گفت: چند مسیر اصلی در سطح استان وجود دارد که مهم ترین مسیر، راه بناب_منجیل است که به شمال متصل می شود.

وی بیان داشت: با این وجود اتفاقات خوبی در کریدور شمال به جنوب در حال رخداد است اما همه این پروژه ها به بن بست منابع خورده اند و دارای عقب ماندگی هایی هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، گفت: در راه های فرعی نیز مشکلاتی وجود دارد و در شهرستان طارم در دو مسیر به سمت اردبیل و گیلان تحت عنوان شفت و ملاسرا که هر کدام به طول 8 کیلومتر هستند اعتبار مورد نیاز است و باید اعتبارات تقویت شوند.

طاهری تاکید کرد: در بحث بهداشت و درمان در شهرستان طارم، پروژه های نیمه کاره ای وجود دارد و یکی از موارد ارتقا بیمارستان این شهرستان به 64 تختخوابی، استقرار دستگاه سی تی اسکن و آمبولانس است که با تاخیر این امور در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمانی شهر زنجان با کمبود تجهیزات پزشکی مواجه است

مراکز درمانی شهر زنجان با کمبود تجهیزات پزشکی مواجه است