مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:252023-01-05پزشكي

آخرین وضعیت پایگاه های واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه هم اکنون 404 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و خانه بهداشت روستایی آماده انجام واکسیناسیون است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی احمدی گفت: افراد بالای 18 سال که دارای بیماری زمینه ای هستند و 6 ماه از تاریخ آخرین تزریق واکسن آن ها گذشته است، هرچه سریع تر نسبت به تزریق دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن اشاره به احتمال شیوع موج هشتم کرونا در کشور، بیان کرد: هم اکنون 404 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و خانه بهداشت روستایی آماده انجام واکسیناسیون برای عموم مردم و گروه های هدف است.

احمدی اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت استان در ساعات اداری از 7:30 صبح تا 14 بعدازظهر انجام می شود و در صورت نیاز و افزایش استقبال مردم، فعالیت این مراکز در ساعات غیراداری و شیفت عصر نیز افزایش می یابد.

وی مطرح کرد: برای انجام نمونه گیری کرونا و انجام تست های PCR نیز 35 پایگاه پیش بینی شده است.

کمبود واکسن نداریم سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه در استان کمبود واکسن کرونا نداریم، افزود: هم اکنون واکسن های سینوفارم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پایگاه های واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری

آخرین وضعیت پایگاه های واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری