مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 23:002023-01-05سياسي

بهترین خدمات به خانواده شهدای استان بوشهر ارائه شود


استاندار بوشهر در دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس بر لزوم ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به خانواده شهدا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده جمعه شب با همراهی تعدادی از مدیران و مسئولان استان بوشهر با خانواده 2 شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

استاندار بوشهر در دیدار با خانواده شهدا یادآور شد: امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون رشادت و دلاورمردی رزمندگان و شهدا و جانبازان عزیزی است که از جان خود گذشتند تا از خاک و ناموس ایران اسلامی دفاع کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: مسئولان موظف هستند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به خانواده معزز شاهد و ایثارگر ارائه کنند و این عزیزان نباید کمبودی داشته باشند.

وی گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف برای همه مدیران است و باید مکرر و مرتب، ضمن سرکشی از خانواده معزز شهدا، نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های آنها اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و روش های گوناگونی را دنبال می کنند که باید با اتحاد و همدلی و پشت سر ولایت فقیه برای اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

استاندار بوشهر با حضور در منزل خانواده شهید حاج ارسلان فهیمی و شهید عباسعلی شادور، پای سخنان خانواده شهید نشست و دستورات لازم برای رفع دغدغه های آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین خدمات به خانواده شهدای استان بوشهر ارائه شود

بهترین خدمات به خانواده شهدای استان بوشهر ارائه شود