مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 07:302023-01-06اجتماعي

نفوذ 2 سامانه گرم و سرد در آسمان مازندران


پس از تجربه پایان هفته ای گرم اواسط هفته پیش رو شاهد بارش برف و باران در آسمان مازندران هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز در گفت وگویی با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: براین اساس از صبح جمعه تا عصر شنبه با شکل گیری جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در آسمان مازندران هستیم.

وی با هشدار افزایش پتانسیل آتش سوزی، افزود: توصیه هواشناسی بر پرهیز از روشن کردن آتش در مزارع، مراتع، جنگل ها و سایر اقدامات پیشگیرانه است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه از اوایل یک شنبه تا اواخر روز سه شنبه سامانه دیگری آسمان مازندران را تحت تاثیر قرار می دهد، تصریح کرد: با شکل گیری جریانات سرد و شمال مرطوب زمین و عبور امواج تراز میانی جو شاهد بارش باران در آسمان مازندران هستیم.

رضوی اضافه کرد: طی این مدت بارش باران با کاهش محسوس دما، وزش باد نسبتا شدید، احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات هم پدیده مه با بارش برف همراهی دارد.

وی به احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن به ویژه در نیمه غربی استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: در ارتفاعات و محورهای کوهستانی شاهد کاهش دید، لغزندگی، یخبندان و احتمال ریزش سنگ هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ 2 سامانه گرم و سرد در آسمان مازندران

نفوذ 2 سامانه گرم و سرد در آسمان مازندران