مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 08:302023-01-06اقتصادي

دروغ بزرگ بحران طلاق در ایران/ نرخ رشد طلاق را کتمان نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدتی است که در رسانه ها موضوع جنجالی افزایش آمار طلاق مورد توجه قرار گرفته است.

تاجایی که به عنوان یک بحران از آن یاد می شود، - مدتی است که در رسانه ها موضوع جنجالی افزایش آمار طلاق مورد توجه قرار گرفته است.

تاجایی که به عنوان یک بحران از آن یاد می شود، اما در بیان دلایل افزایش طلاق صرفا به نوعی خاص از محاسبه ی میزان طلاق استناد می شود که از نظر علمی مورد سوال است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدتی است که در رسانه ها موضوع جنجالی افزایش آمار طلاق مورد توجه قرار گرفته است.

تاجایی که به عنوان یک بحران از آن یاد می شود، اما در بیان دلایل افزایش طلاق صرفا به نوعی خاص از محاسبه ی میزان طلاق استناد می شود که از نظر علمی مورد سوال است و برخی کارشناسان معتقدند که اساسا آمار های طللاق در ایران برخلاف تصور عمومی زیاد نیست.

هم چنین برخی از رسانه ها مدعی شدند که آمار های طلاق در ایران در دهه هشتادی ها ب 15 سال رسیده که برای این امرد نیز تا کنون سندی ارائه نشده است.

در این زمینه با دکتر علیرضا لاور کارشناس مسائل خانواده گفتگوی داشتیم:به نظر شما در محاسبه ی طلاق در ایران تا کنون خطایی صورت گرفته است؟ چرا؟ یک اشتباه مرسوم ومتداولی که در بیان آمار ها چه از نظر کارشناسان و چه از نظر مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ بزرگ بحران طلاق در ایران/ نرخ رشد طلاق را کتمان نمی کنیم

دروغ بزرگ بحران طلاق در ایران/ نرخ رشد طلاق را کتمان نمی کنیم