مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 09:502023-01-06اجتماعي

شهرداری کرمانشاه در پروژه های مهم روزشمار نصب کند


شهرداری باید در تمامی پروژه های مهم در دست اجرا در سطح شهر روزشمار نصب کند تا شهروندان بتوانند بر سرعت پیشرفت پروژه ها نظارت کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: گفت: شهرداری باید در تمامی پروژه های مهم در دست اجرا در سطح شهر روزشمار نصب کند تا شهروندان بتوانند بر سرعت پیشرفت پروژه ها نظارت کنند.

محمدطیب صحرایی در نشست با شهردار، معاونین شهردار و روسای سازمان های شهرداری کرمانشاه با محوریت بررسی طرح ها و پروژه های حوزه های مختلف شهری، عنوان کرد: می توان با انسجام، هماهنگی و هم افزایی در حوزه های مدیریت شهری و بخش های خدماتی، بسیاری از مشکلات مردم در حوزه های مختلف را حل کرد.

وی با انتقاد از احداث شهرک های غیر اصولی در اطراف شهر کرمانشاه طی سالیان گذشته، تاکید کرد: متاسفانه اصول اولیه شهرسازی و پدافند غیرعامل در شهرک سازی ها رعایت نشده و اگر ورودی این شهرک ها بر اثر یک اتفاق مسدود شود، چند هزار شهروند دچار مشکلات حاد می شوند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ملاحظات ترافیکی حتما باید در تمامی شهرک سازی ها به شکل مناسبی رعایت شود تا شهروندان دچار عذاب نشوند.

وی در ادامه از برنامه شهرداری برای آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: آسفالت معابر باید با رعایت عدالت در کل شهر انجام شود و کوچه هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرمانشاه در پروژه های مهم روزشمار نصب کند

شهرداری کرمانشاه در پروژه های مهم روزشمار نصب کند