مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 10:502023-01-06ورزشي

خرد جمعی درباره تیم های ملی بوکس تصمیم می گیرد


جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در حالی شنبه 17 دی برگزار می شود که قرار است جمع زیادی از کارشناسان، صاحب نامان و پیشکسوتان بوکس در خصوص تیم های ملی تصمیم گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس از اقدام عجیب و ناپسند حسین ثوری رییس سابق فدراسیون بوکس و رها کردن تیم ملی و پناهندگی، شرایط این رشته نه تنها به مشکل نخورده بلکه مقدمات خرد جمعی و پایان سلطه و حکمرانی تعدادی انگشت شمار در بوکس فراهم شده است.

در حالی که این تعداد که به اندازه انگشتان یک دست به ثوری در انتخابات کمک کرده بودند فارغ از هر نتیجه ای هدایت تیم های ملی را بر عهده داشتند، حالا نوبت آن رسیده است که خرد جمعی جای تسویه حساب های شخصی و بده بستان ها را بگیرد.

از همین رو با تصمیم روح الله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس که خود از قهرمانان این رشته است و ابراهیم موسوی مدیر تیم های ملی که مدال جهانی نیز در کارنامه خود دارد جلسه شورای فنی در خصوص تیم های ملی تصمیم گیری کند، اتفاقی که البته چندان به مذاق افرادی که تیم ملی ماه ها بدون هیچ بررسی و پاسخگویی در اختیارشان بود خوش نیامد و عنوان کرده اند که در این جلسه حضور پیدا نمی کنند.

حسین نهرودی، عبدالرضا انصاری، همایون امیری، اکبر احدی، علیرضا استکی، بیژن باتمانی، امید رشید، احسان روزبهانی، محمد ستارپور، مرتضی شیری، محمدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرد جمعی درباره تیم های ملی بوکس تصمیم می گیرد

خرد جمعی درباره تیم های ملی بوکس تصمیم می گیرد