مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 11:302023-01-06بين الملل

شاهزاده بریتانیایی 25 نفر را هنگام مأموریتش در افغانستان کشته است


شاهزاده هری دوک ساسکس به مدت 10 سال در ارتش بریتانیا خدمت کرده و دو مأموریت در افغانستان انجام داد که مأموریت دوم او سال 2013 در هلمند به مدت دو ماه بوده است.

- شاهزاده هری دوک ساسکس به مدت 10 سال در ارتش بریتانیا خدمت کرده و دو مأموریت در افغانستان انجام داد که مأموریت دوم او سال 2013 در هلمند به مدت دو ماه بوده است.

شهزاده سلطنت بریتانیا، در کتاب تازه خود که به زودی منتشر می شود، افشا کرده است که هنگام مأموریتش در افغانستان 25 شهروند این کشور را کشته است.

خبرگزاری صدای افغان (آوا) نوشت : هری دوک ساسکس، شهزاده سلطنت بریتانیا، در کتاب تازه خود که به زودی منتشر می شود، افشا کرده که هنگام مأموریتش در افغانستان 25 شهروند این کشور را کشته است.

آناتولی روز جمعه  (16 جدی) گزارش داده که شهزاده هری این خبر را در کتابش با عنوان spare که هفته آینده در بریتانیا منتشر می شود، افشا کرده است.

او که زمان و مکان کشته شده گان را مشخص نکرده است، گفته که در جریان جنگ در افغانستان، مأموریت های او منجر به قتل جان انسان ها شده است.

او گفته که این شمار از افراد را در دومین مأموریتش در افغانستان هنگامی که خلبان چرخبال آپاچی بوده، کشته است.

معلومات این کتاب که نسخه اسپانیایی آن به طور تصادفی منتشر شده است، آنچه که در مأموریت شهزاده بریتانیا در افغانستان گذشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهزاده بریتانیایی 25 نفر را هنگام مأموریتش در افغانستان کشته است

شاهزاده بریتانیایی 25 نفر را هنگام مأموریتش در افغانستان کشته است