مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 11:352023-01-06اقتصادي

خط کشتیرانی کانتینری «بوشهر- امارات» راه اندازی می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه اندازی نخستین خط کشتیرانی کانتینری از بندر بوشهر به بندر جبل علی امارات متحده عربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح توسعه بندر بوشهر به سبب محدودیت اراضی در این بندر در مجتمع بندری نگین در حال اجرا است که خوشبختانه با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی، تأسیسات زیربنایی این مجتمع بیش از 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی جاده و پل دسترسی به جزیره و بندر نگین را از جمله تأسیسات زیربنایی دانست و تصریح کرد: با برنامه ریزی تا سال آینده این تأسیسات به اتمام می رسد.

این مقام مسئول فراهم کردن بستر برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر نگین را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر چهار شرکت نفتی متقاضی سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین بوشهر هستند که مقدمات اولیه آن فراهم شده است.

وی اعلام کرد: در هشت ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا روند مطلوبی داشته و در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری 56 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

شکیبی یکی از مطالبات مهم بازرگانان و صادرکنندگان محصولات را ایجاد خط کشتیرانی از بندر بوشهر دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه میگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشتیرانی کانتینری «بوشهر- امارات» راه اندازی می شود

خط کشتیرانی کانتینری «بوشهر- امارات» راه اندازی می شود