مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 11:502023-01-06سياسي

شناسایی و رفع مشکل مسکن خانواده شهدا ضروری است


استاندار سیستان وبلوچستان با تأکید بر اینکه خادم و خدمتگزار مردم هستیم، گفت: بنیاد شهید استان باید تلاش کند خانواده های که مشکل مسکن دارند شناسایی و برای رفع مشکل آنها تلاش شود.

- به گزارش، محمد کرمی شب گذشته در مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا مصادف با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، برگزار شد، افزود: رسالت ما اجرای فرمان الهی برای پیشرفت کشور ایران و خدمت به مردم متدین سیستان وبلوچستان خصوصاً خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: به فضل الهی و دعای خیر شما تلاش خواهیم کرد بر اساس سه راهبرد بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت تحول خوبی در استان اتفاق بیفتد و اگر بخواهیم در استان کاری را انجام دهیم، تلاش و نگاه ما توحیدی است نگاه توحیدی که شهدا به این مقام رسیدند و این کار برای رضای خدا است.

کرمی گفت: شهدا اهل عمل صالح بودند در راه حق، صبر و عمل صالح داشتند، این عمل صالح و صبر و استقامت را شما مادران به آنها یاد دادید و با تمام وجود، آنها را پشتیبانی و حمایت کردید.

وی ادامه داد: شهدا با خدا معامله کردند و شما مادران و همسران شهدا هم با خدا معامله کردید، پس یقین بدانید خدا پشتیبان شما بوده و شهدا در پیشگاه الهی روزی می خورند و خوشحال هستند چرا که خدا خریدار آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و رفع مشکل مسکن خانواده شهدا ضروری است

شناسایی و رفع مشکل مسکن خانواده شهدا ضروری است