مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 11:552023-01-06سياسي

مردم ایوان در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مردم ایوان در ایام جنگ با رشادتهای بسیاری که انجام دادند تولنستند نقش مهمی را در این پیچ تاریخی ایفا کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست هم اندیشی که با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، فرمانده انتظامی استان، مدیران کل استانی، فرماندار و جمعی کثیری از مردم شهرستان ایوان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان برگزار شد گفت: مردم شهرستان ایوان در طول دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند نمونه از این حماسه ها و رشادت دلاور مردان ایوانی در تنگه کوشک را می توان نام برد که امروز این منطقه به یک یادمان تبدیل شده و به نماد مقاومت و ایستادگی مردم ایوان مبدل شده است.

وی افزود: با وجود این همه ایثارگر و رزمنده شهرستان ایوان در طول سالهای بعد از انقلاب در عمل در جایگاه واقعی خودش قرار نگرفته است، لازم و ضروری است که نگاه ویژه ای از سوی مسئولان استانی به این شهرستان صورت پذیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: متاسفانه با گذشت این همه سال مردم  شهرستان ایوان از رفاهیات اولیه شهروندی همچون داشتن یک پارک و پیاده رو مناسب برخوردار نیستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایوان در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند

مردم ایوان در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند