مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:102023-01-06حوادث

تجهیزات آتش نشانی شیراز به روز می شود


شهردار شیراز اعلام کرد که در راستای ارتقای سازمان آتش نشانی این کلانشهر، به ویژه به روزرسانی تجهیزات و خودروها، اعتبارات لازم اختصاص خواهد یافت.

- محمد حسن اسدی در نشست اعضای هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز تاکید کرد: فراهم کردن تجهیزات آتش نشانی امری ضروری و از مهمترین عوامل کاهش خسارت های جانی و مالی به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، اسدی بیان کرد: با نگاه ویژه ای به سازمان خدمات رسان آتش نشانی در راستای ارتقای این سازمان، به ویژه به روزرسانی تجهیزات و خودروها ، اعتبارات لازم را برای این مجموعه در نظر خواهیم داشت.

شهردار شیراز همچنین در خصوص خرید نردبان آتش نشانی برای پوشش عملیات های حساس، با ارسال لایحه دو فوریتی به شورا و ترک تشریفات دستورات لازم را صادر و تسریع در روند مراحل تهیه نردبان آتش نشانی را با توجه به اهمیت موضوع خواستار شد.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در جریان این نشست به تقویت حوزه ایمنی در شهر شیراز اشاره و عنوان کرد: با عنایت به دغدغه هایی که در خصوص رفع مشکلات معیشتی آتش نشانان و اهمیت به روز کردن تجهیزات ایمنی در مجموعه آتش نشانی و شهر شیراز وجود دارد در راستای تحقق اهداف و رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آتش نشانی شیراز به روز می شود

تجهیزات آتش نشانی شیراز به روز می شود