مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:102023-01-06سياسي

دولتی و اداری شدن فعالیت های اربعینی یک آسیب است


مراسم تکریم خادمان اربعین حسینی با عنوان مواکب «باب نجاه الامه» در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور آیت الله سعیدی برگزار شد.

- ایسنا/قم مراسم تکریم خادمان اربعین حسینی با عنوان مواکب باب نجاه الامه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور آیت الله سعیدی برگزار شد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی، شامگاه 15 دی ماه، در مراسم تکریم خادمان اربعین حسینی با عنوان مواکب باب نجاه الامه با تقدیر از فعالیت مخلصانه دست اندرکاران خادمان اربعین و مواکب حسینی عنوان کرد: مصداق کامل خیر کثیر و کوثر، حضرت زهرا(س) است و این مواکب نیز از مصادیق خیر کثیر به شمار می رود چرا که ریشه در فرهنگ و باورهای فاطمی دارد.

در واقع شما ذیل مکتب حضرت زهرا(س) و کوثر قرار گرفته اید و حقیقتاً باید قدردان این نعمت بزرگ باشید.

وی با اشاره به پربرکت و هدفدار بودن خدمات مادی و فرهنگی مواکب حسینی گفت: خدمات مخلصانه مردم عراق در ایام اربعین به زوار حقیقتاً قابل توصیف نیست و این نشان دهنده عمق باور و عشق آنان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: به لطف الهی، در کنار فعالیت های مرسوم، کارهای فرهنگی و خدمات اجتماعی نیز در مواکب انجام می شود و این مساله ریشه در سیره پیامبر و اهل بیت (ع) دارد که حتی در غذا دادن نیز توجه به کار فرهنگی و تربیتی صورت می گیرد و این در حالی است که در دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی و اداری شدن فعالیت های اربعینی یک آسیب است

دولتی و اداری شدن فعالیت های اربعینی یک آسیب است