مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:402023-01-06حوادث

ترک فعل مدیران در ایمن سازی گل رامیان


رییس کل دادگستری استان گلستان با انتقاد از وقوع حوادث تلخ مکرر در منطقه تفریحی گل رامیان، گفت: ترک فعل مدیران در ایمن سازی این منطقه مشهود است.

- در سالهای متمادی به ویژه در سالهای اخیر بارها و بارها حوادث تلخ غرق شدگی و مرگ گردشگران در منطقه تفریحی گل رامیان ذائقه گلستانی ها را تلخ کرده و جوانان و نوجوانان بسیاری را به کام مرگ کشانده است.

فقدان ایمنی لازم برای گردشگران در کناره های چشمه دریاچه گون این منطقه یکی از علت های اساسی این موضوع است که در کنار عدم اطلاع رسانی درست و فضاسازی مناسب از علت های مهم وقوع این اتفاقات تلخ بوده است که بعد از سالها بی توجهی مسئولان بالاخره با نگاه جدید حاکم بر دستگاه قضا دادگستری گلستان از باب حقوق عامه برای ایمن سازی منطقه گردشگری گُل رامیان وارد عمل شده است.

رییس کل دادگستری استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران پیرامون این موضوع با اشاره به اینکه تکرار حوادث تلخ در چشمه گل رامیان بنده و دادستان مرکز استان را به این منطقه دیدنی و زیبا کِشاند، افزود: با وجود ظرفیت کم نظیر گل رامیان برای جذب گردشگر متاسفانه تاکنون بابت ایمن سازی آن، اقدام درخور توجهی انجام نشده است.

آسیابی با بیان اینکه به علت نبود حفاظت لازم در این منطقه متاسفانه هر سال تعدادی از مسافران و بومیان منطقه در این چشمه غرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران در ایمن سازی گل رامیان

ترک فعل مدیران در ایمن سازی گل رامیان