مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:152023-01-06سياسي

پیام رییس جمهور به آیین چهل و دومین سالگرد حماسه هویزه


رییس جمهور در پیامی به مراسم چهل و دومین سالگرد حماسه جاودان هویزه، روز ملی شهدای دانشجو را گرامی داشت و تأکید کرد: وقایعی نظیر حماسه هویزه و یادمان شهدای دانشجو از عناصر هویتی انقلاب هستند و همه دانشجویان می توانند آفریننده روزهای بزرگ این چنینی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام که توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن علم الهدی قرائت شد، بدین شرح است: بسم الله الرحمان الرحیم در سپهر ایثار و شهادت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهیدان دانشجو همواره فروغی تابناک داشته اند.

تقدیم هزاران شهید دانشجو که پرچم عزتمندی و دفاع آگاهانه از اقتدار همه جانبه کشور را در همه دوران ها برافراشتند، مؤید این سخن است.

گرامی داشت روز شهدای دانشجو، پاسداشت مردان و زنانی است که با دانش، تقوا، صبر و بصیرت در راه ولایت تا پای شهادت به مشعل های روشنگر در مسیر حرکت جامعه تبدیل شدند.

در این میان، حماسه دانشجویان در هویزه که در 16 دی 1359 به فرماندهی جوان دانشجوی نابغه شهید سید محمد حسین علم الهدی و مجاهدت دیگر دانشجویان مسلمان پیروخط امام به وقوع پیوست، فراموش ناشدنی و مشعل هدایت و الهام برای همه اصحاب دانایی و حقیقت جویی است.

نگرش دانشجویان شهید به ماهیت و مسائل انقلاب، دفاع مقدس و عصر کنونی که با عدالت خواهی، معنویت گرایی و آزادی و استقلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس جمهور به آیین چهل و دومین سالگرد حماسه هویزه

پیام رییس جمهور به آیین چهل و دومین سالگرد حماسه هویزه