مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:352023-01-06پزشكي

آمادگی مراکز بهداشتی کرمانشاه برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی مراکز بهداشتی کرمانشاه برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا خبر داد.

- ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سویه های جدید امیکرون با سرعت بالایی در جهان در حال گسترش است و به کشور ما هم سرایت کرده است و البته تعداد مبتلایان به این سویه در حال حاضر در کشور و استان ما کم است و با توجه به سرایت بالای این سویه، شاهد روند صعودی آمار مبتلایان هستیم و استان ما هم از این سویه متأثر خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می شود تا بهمن ماه شدت درگیری این سویه در کشور بیشتر شود و آمار مبتلایان افزایش یابد و پیشگیری از ابتلاء به این سویه با تزریق واکسن بسیار مهم است و افرادی که 6 ماه از تزریق آخرین دز واکسن آنها گذشته است برای دریافت دز یادآور به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اگر این دز به موقع تزریق نشود در زمان پیک بیماری در پیشگیری تأثیر نخواهد داشت و می بایست قبل از اوج بیماری دز یادآور در زمان مناسب تزریق شود.

شکیبا خاطر نشان کرد: تمامی مراکز جامع سلامت در استان کرمانشاه برای خدمت رسانی دایر هستند و انواع واکسن در مراکز موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مراکز بهداشتی کرمانشاه برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا

آمادگی مراکز بهداشتی کرمانشاه برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا