مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:002023-01-06ورزشي

فریسات: در استقلال ملاثانی باید احساس مسئولیت و فعل خواستن داشته باشیم


سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: باید در تیم احساس مسئولیت و در کنار آن شجاعت و فعل خواستن باشد تا بتوانیم درخشان ظاهر شویم.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: باید در تیم احساس مسئولیت و در کنار آن شجاعت و فعل خواستن باشد تا بتوانیم درخشان ظاهر شویم.

عزیز فریسات امروز 16 دی ماه در مراسم معارفه اش در جمع پیشکسوتان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال ملاثانی، اظهارکرد: جا دارد در ابتدا از کادرفنی قبلی و آقای اشکش تشکر کنم.

امیدوارم استقلال ملاثانی نماینده خوبی در ادامه این مسیر باشد.

ما اینجا هستیم که تیم نتیجه خوبی بگیرد و یک استارت خوبی زده شود و با حمایت از جانب پیشکسوتان، هیات مدیره، مدیرعامل، مردم ملاثانی که دلشان با این تیم است، انشالله که نماینده خوب برای به حرکت درآمدن این قطار تا مقصد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: باید در تیم احساس مسئولیت و در کنار آن شجاعت و فعل خواستن باشد تا بتوانیم درخشان ظاهر شویم و با همت بازیکنان در نیمه فصل دوم استارت خوبی بزنیم و نماینده خوبی برای استان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: از پیشکسوتانی که اکنون در جمع ما حضور دارند و باعث سرافرازی ما هستند، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریسات: در استقلال ملاثانی باید احساس مسئولیت و فعل خواستن داشته باشیم

فریسات: در استقلال ملاثانی باید احساس مسئولیت و فعل خواستن داشته باشیم