مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:052023-01-06سياسي

رزمایش ارتش مشت کوبنده ای برابر رجزخوانی عوامل استکبار بود


امام جمعه گرگان با اشاره به برگزاری رزمایش باشکوه ارتش در منطقه جنوب شرقی کشور، گفت: این مانور بزرگ نیروهای چهارگانه ارتش مشت کوبنده ای برابر رجزخوانی عوامل استکبار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جاسک بخشی از توان و قدرت دفاعی ایران را برای دوستان و دشمنان آشکار کرد.

امام جمعه گرگان افزود: این رزمایش که با حضور نیروهای چهارگانه ارتش برگزار شد، مشت محکم و دندان شکن به برخی از رجزخوانی های اخیر عوامل رژیم غاصب اسراییل و آمریکا در منطقه بود.

وی ادامه داد: این مانور پیام روشنی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه داشت که اگر کوچک ترین خطایی در قبال ایران انجام دهند، تمام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه و مناطق حساس اسراییل با پاسخ قاطع نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد.

نورمفیدی به 17 دی و سالروز دستور و توطئه رضاخان برای کشف حجاب اشاره کرد و گفت: برخلاف تبلیغات کشورهای غربی، آموزه های اسلام هیچ گاه مانع رشد و تعالی زنان نیست بلکه سیاست های غرب به عنوان سدی محکم برای رشد زنان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: حجاب نص صریح قرآن است و شاید برخی از زنان بر اثر حرف ها و تبلیغات غربی ها در ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ارتش مشت کوبنده ای برابر رجزخوانی عوامل استکبار بود

رزمایش ارتش مشت کوبنده ای برابر رجزخوانی عوامل استکبار بود