مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:052023-01-06اجتماعي

هوای تهران «ناسالم» برای تمام گروه ها/ احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار


رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر شاخص کیفیت هوا در تهران ناسالم برای تمام گروه ها است، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا، - هوای تهران ناسالم برای تمام گروه ها/ احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر شاخص کیفیت هوا در تهران ناسالم برای تمام گروه ها است، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا، با پیش بینی سازمان هواشناسی و در صورتی که وضعیت جوی به دلیل افزایش غلظت هوا، پایدار بماند، تشکیل خواهد شد.

دکتر عباس شاهسونی در گفت وگو با ایسنا، گفت: باتوجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ایستگاه سنجش آلاینده های هوا، در حال حاضر شاخص کیفیت هوا در تهران بالاتر از 150 و ناسالم برای تمام گروه ها است.

وی با بیان اینکه بالاترین شاخص کیفیت هوا با عدد 251 و بسیار ناسالم مربوط به ایستگاه منطقه 3 تهران است، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا، با پیش بینی سازمان هواشناسی و در صورتی که وضعیت جوی به دلیل افزایش غلظت هوا، پایدار بماند، تشکیل خواهد شد.

شاهسونی تاکید کرد: مردم در این شرایط آلودگی هوا، کمترین تردد را در فضای باز داشته باشند و حتما از ماسک مناسب استفاده کنند.

گروه های حساس به ویژه کودکان، سالمندان، افراد مبتلا به بیماری های تنفسی، قلبی و عروقی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای تهران «ناسالم» برای تمام گروه ها/ احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار

هوای تهران «ناسالم» برای تمام گروه ها/ احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار