مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:102023-01-06اقتصادي

ازدواج جوانان تسهیل شود/ لزوم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی


امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه گفت: مسکن جوانان تامین شود تا شاهد تسهیل در ازدواج باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تسهیل در ازدواج جوانان اظهار داشت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات جوانان پای کار باشند.

وی با اشاره به به افزایش قیمت مسکن و نرخ اجاره بها بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی جوانان برای ازدواج تأمین مسکن است که باید تمهیدات لازم برای کاهش نرخ ها و خانه دار شدن جوانان انجام شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تلاش ها و پیگیری های دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت کارشناسان، نخبگان و متخصصان امور مختلف برای حل مشکلات جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به سالروز طرح کشف حجاب توسط رضاخان بیان کرد: وقتی فعال یهودی به عنوان پدر رسانه دنیا تمام هدف دشمن را جنگ با کلمه مادر معرفی کرده با چنین موضعی نمی توان به سادگی از کنار مقوله حجاب عبور کرد.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری آنهایی که کم حجاب هستند از دایره انقلاب خارج نبوده و نوع نگاه با این گروه در مقایسه با کسانی که با هدف دهن کجی به خون شهدا اقدام به کم حجابی می کنند، مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج جوانان تسهیل شود/ لزوم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی

ازدواج جوانان تسهیل شود/ لزوم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی