مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:252023-01-06اقتصادي

مردم از دولت توقع دارند مشکلات را برطرف کند


مردم از دولت توقع دارند برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی برنامه ریزی جدی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: عدم ثبات قیمت ها در بازار و تاثیر پذیری قیمت ها از دلار و وجود تورم و کم ارزش شدن پول ملی و همچنین زیاد شدن فاصله طبقاتی ضعف هایی است که مردم از دولت توقع دارند برای برطرف کردن آن برنامه ریزی جدی داشته باشد.

وی گفت: درست است که در کشور ما تورم 50 درصد وجود دارد، اما در موضوع سلامت، آموزش و انرژی از ارزان ترین کشور های دنیا هستیم.

فتاح دماوندی بیان کرد: دولت باید سعی کند تورم را کنترل کند و مردم هم باید سعی کنند در مصرف اقلام ارزان که با یارانه ارزان مانده است، صرفه جویی کنند تا به دولت کمک شود.

امام جمعه دماوند با بیان این که ایران سومین کشور ارزان انرژی در دنیا است، اضافه کرد: قیمت آب، برق، گاز و بنزین نسبت به قیمت تمام شده و قیمت جهانی آن بسیار ارزان است که متاسفانه همین ارزانی باعث اسراف شده است.

فتاح دماوندی گفت: منابع آبی ما به دلیل خشکسالی و کم شدن بارش ها و مصرف بسیار زیاد آب، دچار کاهش شدید شده است و اگر مصرف آب را کنترل نکنیم در آینده نزدیک دچار بحران خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از دولت توقع دارند مشکلات را برطرف کند

مردم از دولت توقع دارند مشکلات را برطرف کند