مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:352023-01-06سياسي

تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره گیلان در دستور کار قرار گیرد


امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره استان گفت: مسئولان پای کار پروژه های نیمه تمام باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و نامگذاری آن به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد: حضرت ام البنین (س) در عرصه جهاد تبیین بعد از واقعه عاشورا، پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخانی و با بیان اینکه زنان جامعه ایران اسلامی همواره بر رعایت حجاب تاکید داشته اند، گفت: برخی افراد از روی غفلت رفتاری می کنند که نباید به همه جامعه نسبت داده شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سالروز توهین روزنامه اطلاعات به امام خمینی (ره) در دی ماه 1356 افزود: این روزها مجلات فرانسوی هم به خیال خود مسیر توهین را در پیش گرفته اند که قطعاً مکرشان به خودشان باز می گردد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بر اساس اذعان صاحب نظران به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، گفت: آشفتگی مشهود رژیم منحوس صهیونیستی نشان از آینده ای تاریک برای رژیم غاصب صهیونیستی دارد.

امام جمعه رشت با گلایه از عدم ساماندهی پروژه های نیمه تمام استان خطاب به مسئولین استانی گفت: ساماندهی پروژه های نیمه تمام از جمله راه آهن و سدها را جدی و در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره گیلان در دستور کار قرار گیرد

تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره گیلان در دستور کار قرار گیرد