مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:452023-01-06سياسي

چهارباغ به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل مجلس قلمداد شود


یکی از حقوق مردم چهارباغ این است که این شهرستان به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل قلمداد شود و یکی از نمایندگان جدید به آن تخصیص یابد.

- چهارباغ- امام جمعه چهارباغ گفت: یکی از حقوق مردم چهارباغ این است که این شهرستان به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل قلمداد شود و یکی از نمایندگان جدید به آن تخصیص یابد.

به گزارش، حجت الاسلام قادر محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه چهارباغ با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: نباید از فداکاری و ایثار مادران و همسران شهیدان غافل شویم به واقع که آنها با ادامه دادن صبورانه راه عزیزان خود سربازان گمنامی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا توصیه های مهمی برای ما داشتند که باید چراغ راه ما باشد، تصریح کرد: یکی از مهمترین ها آنها اهمیت دادن به فریضه مهم حفظ حجاب و عفاف اسلامی است.

امام جمعه چهارباغ بیان کرد: رزمایش ذوالفقار ارتش پیام روشنی برای دشمنان ایران اسلامی به ویژه صهیونیست ها بود، دشمنان باید بدانند که هر اقدام علیه منافع جمهوری اسلامی با پاسخ قاطع و پشمیان کننده مواجه می شود.

وی با بیان اینکه ارتش در ماه های گذشته از یک پایگاه راهبردی پهپادی به نام 313 رونمایی کرد، خاطرنشان کرد: این اقدام پیام های زیادی داشت به ویژه اینکه در حاشیه این مراسم پهپاد آرش 2 ویژه تهاجم به تل آویو و حیفا رونمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارباغ به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل مجلس قلمداد شود

چهارباغ به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل مجلس قلمداد شود