مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:452023-01-06حوادث

ماجرای قتل مرد بیرجندی چه بود؟ /قاتلین به دام افتادند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی ماجرای مفقودی مرد بیرجندی و قتل وی را تشریح کرد و گفت: قاتلین به دام قانون افتادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نسایی زهان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 45 روز پیش خانمی به آگاهی بیرجند مراجعه و برنگشتن شوهرش به خانه و مفقودی او را اطلاع می دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی به اشاره به اینکه این خبر به دادستانی منتقل و دستورات لازم داده می شود، گفت: با تحقیقات گسترده و وسیع به این نتیجه رسیدیم که آنتن تلفن شوهر این خانم برای آخرین مرتبه در روستای منصور آباد از توابع بخش قهستان شهرستان درمیان قطع شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از تحقیقات بیشتر متوجه ارتباط این آقا (فرد مقتول) با خانم مجردی شدیم، ادامه داد: در نهایت این خانم اعتراف کرد که آقا با او رفت و آمدی داشته و به قتل اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: این خانم همچنین اعتراف کرد که با شخص دیگری به نام کیان نیز در ارتباط بوده و با کیان نقشه قتل آن آقا را کشیده است.

نسایی زهان با بیان اینکه آقا را با نقشه هایی به اطراف روستای منصور آباد می کشانند، گفت: خانم روسری خود را دور گردن مقتول انداخته و کیان نیز با سنگ و چاقو آقا را به قتل می رساند و داخل چاهی می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل مرد بیرجندی چه بود؟ /قاتلین به دام افتادند

ماجرای قتل مرد بیرجندی چه بود؟ /قاتلین به دام افتادند