مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:002023-01-06سياسي

مکتب شهید سلیمانی مکتب خدمت صادقانه به مردم بود


مکتب شهید سلیمانی مکتب خدمت صادقانه به مردم بود و حاج قاسم شبانه روز برای مردم و اسلام تلاش می کرد و این درس بزرگی برای مسئولان است.

- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلای این شهر برگزار شد، فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر اظهار داشت: این ایام فرصتی مناسب برای تقویت برای فرهنگ فاطمی در جامعه است و بزرگداشت مقام مادر و بانوان یک ضرورت مهم هست.

وی با اشاره به اینکه قبل از اسلام زن یک حالت برده گونه داشت و به عنوان ابزار به آن نگاه می کردند اما اسلام و دین پیامبر به جایگاه و مقام بانوان عزت و کرامت بخشید، گفت: دین اسلام مقام والای زن را برای بشریت ترسیم کرد و اسلام با همه وجود به مقام زن و خانواده قداست بخشید.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جامعه اسلامی هرچه دارد از هویت و مقام والای مادران و خانواده است، افزود: آینده بشریت در گرو نقش آفرینی بانوان است و لذا بانوان نقش مهمی در پیشرفت و کمال جامعه دارند.

فعالیت بیش از 4 هزار نفر از بانوان استان مرکزی در حوزه علمیه وی با اظهار تأسف از نگاه رژیم پهلوی به بانوان بیان کرد: قبل از انقلاب به مقام بانوان خیانت کردند چراکه اعتقادی به کرامت، جایگاه و نقش آفرینی بانوان نداشتند و انقلاب اسلامی به بانوان کرامت بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی مکتب خدمت صادقانه به مردم بود

مکتب شهید سلیمانی مکتب خدمت صادقانه به مردم بود