مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:002023-01-06سياسي

مرزهای فعال کرمانشاه، یکی از گلوگاه های تقویت اقتصاد استان است


پرویزخان به عنوان یکی از مرز های باسابقه و مهم نقش مهمی در ارتقای توانمندی فضای کسب و کار، اشتغال و کار آفرینی در استان کرمانشاه دارد.

- محمد طیب صحرایی روز جمعه در حاشیه سفر به قصرشیرین و بازید از ظرفیت های مرزی این شهرستان با حضور در مرز رسمی پرویزخان در جمع اهالی رسانه، اظهار داشت: یکی از گلوگاه های تقویت امور اقتصادی و اشتغال در استان کرمانشاه مجموعه های فعال مرزی ما است.

استاندار کرمانشاه گفت: باید با جدیت و زمانبندی مناسب مشکلات مرز پرویزخان برطرف و فضای خوبی برای صادرکنندگان و رشد و شکوفایی بیشتر اقتصادی استان کرمانشاه فراهم شود .

صحرایی ادامه داد: پرویزخان هم به لحاظ رفت و آمد مسافری و هم عبور و مرور کالا در هر 2 حالت برای استان کرمانشاه خیلی مهم است و امروز در این مرز خدمت فعالان اقتصادی بودیم.

وی گفت: در فرصت های بعدی مجموعه های متنوع مختلف مرزی را باید بررسی کنیم که بتوانیم شرایط را برای شکوفایی و پویایی مرز های استان کرمانشاه و رشد اقتصادی در یک زمانبندی مناسب فراهم کنیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین با ظرفیت های بسیار خوب منطقه آزاد تجاری و پایانه های مرزی خسروی و پرویزخان نقش بسیار مهمی در تحولات اقتصادی و منطقه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای فعال کرمانشاه، یکی از گلوگاه های تقویت اقتصاد استان است

مرزهای فعال کرمانشاه، یکی از گلوگاه های تقویت اقتصاد استان است