مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:002023-01-06سياسي

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه سیاست های آمریکایی و صهیونیستی برای بر هم زدن وحدت ماست، گفت: صهیونیسم خطری برای کل بشریت بوده و باید بدانیم که اختلاف ملت ها و ترورها کار آنهاست.

- علی مهاجر ظهر امروز جمعه 16 دی ماه 1401 پس از خطبه های نماز جمعه مسجد جامع اهل سنت آزادشهر در جمع نمازگزاران اظهار کرد: ما خودمان را سرباز مقام معظم رهبری دانسته و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه شعار وحدت یکی از باورها و استراتژی های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: اگر کسی وحدت ملی را به بهانه ای به هم بزند مزدور دشمن است و مقام معظم رهبری تکلیف را در برخورد با مزدوران مشخص کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول انقلاب شکوهمند اسلامی برادران شیعه و سنی در میادن جنگ در کنار هم برای دفاع از انقلاب جنگیدند، افزود: دشمن وحدت ما را نمی خواهد و ما باید نسبت به این موضوع و توطئه ها آگاهی داشته باشیم.

مهاجر در خصوص نحوه انتصاب مدیران در ادارات و دستگاه های اجرایی استان توضیح داد: پارامترهای مختلف برای تکمیل سامانه انتصابات گلستان مدنظر بوده که یکی از آن پارامترها اقوام و مذاهب است و در صورت به حدنصاب رسیدن شاخص های مدنظر مسئولیت به افراد سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است