مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:002023-01-06سياسي

مسئولان گره گشا مشکلات مردم باشند


مردم مشکلات و گرفتاری ها زیادی دارند که ما هر روز در دفترخود، این درد و دل ها را می شنویم و به ادارات ارجاع می دهیم که البته امیدواریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: حضرت ام البنین بانوی صبور و فهیم، الگویی برای مردان و زنان است که از دامن او قمربنی هاشم (ع) تربیت می شود که این روز را روز تکریم مادران شهدا نامیدند و کم نیستند بانوانی که به این بانو اقتدا کردند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: این از برکات انقلاب است که زنانی که در زمان رضاخان، شاهی که تلاش کرد چادر را از سر زنان بکشد مقاومت کردند و امروز مدافع ارزش های انقلاب و پاک دامنی هستند.

وی با اشاره به آیه 77 سوره مائده، گفت: خداوند در این آیه به تبعیت نکردن از دشمنان دین خدا سفارش و توصیه می کند، و می فرماید: از مستکبران و ظالمان که افراد را گمراه می کنند تبعیت نکنیم.

نکونام بیان داشت: دشمن با در دست گرفتن فضای رسانه ای دروغ ها و برنامه های کثیف خود را به زیبایی به خورد جوانان می دهد، تا در غفلت ملت ها، به چپاول ثروت کشورها بپردازد.

مسئولان گره گشا مشکلات مردم باشند وی افزود: مردم مشکلات و گرفتاری ها زیادی دارند که ما هر روز در دفترخود، این درد و دل ها را می شنویم و به ادارات ارجاع می دهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان گره گشا مشکلات مردم باشند

مسئولان گره گشا مشکلات مردم باشند