مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:152023-01-06سياسي

جهاد تبیین؛ مهم ترین ابزار مقابله با جنگ شناختی


امام جمعه موقت بیرجند بر لزوم تبیین معارف دین اسلام برای نوجوانان و جوانان، گفت: جهاد تبیین مهم ترین ابزار مقابله با جنگ شناختی امروز است .

- حجت الاسلام محمد مختاری امروز 16 دی در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: دشمنان بدانند تلاش برای براندازی اسلام مذبوحانه و عقیم است چراکه مطابق هیچ اصولی نبوده و ملت ایران با جان و دل طرفدار اسلام هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تقدیم بیش از 200 هزار شهید، افزود: حذف اسلام یکی از مهمترین مطالبات ناحق است که از طرف اقلیتی ناچیز و وطن فروش مطرح می شود که این اقلیت از روی تعصبات جاهلی همواره مخالف اسلام در ایران و به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید خانواده ها، آموزش و پرورش، دانشگاه، حوزه و نهادهای فرهنگی هوشیار باشند، تصریح کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد مستکبران و مزدوران آنان با اغتشاش و آشوب به تمامیت ارضی کشور و اسلام عزیز ما آسیب بزنند؛ ما ایران را با اسلام خواسته و اسلام را بزرگترین حافظ ایران می دانیم.

مختاری ادامه داد: دوران دفاع مقدس تنها دورانی است که مستکبران به ایران حمله کردند اما رزمندگان و ملت ایران با غیرت دینی، جان و خون دادند ولی هرگز اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین؛ مهم ترین ابزار مقابله با جنگ شناختی

جهاد تبیین؛ مهم ترین ابزار مقابله با جنگ شناختی