مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:002023-01-06سياسي

دشمن دست از پا خطا کند در هم کوبیده می شود


پیام رزمایش ارتش قدرت و صلابت ملی بود و دشمن بداند که دست از پا خطا کند در هم کوبیده می شود.

- میناب - امام جمعه موقت میناب گفت: پیام رزمایش ارتش قدرت و صلابت ملی بود و دشمن بداند که دست از پا خطا کند در هم کوبیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید باقر درخشان در خطبه های نماز جمعه با تسلیت وفات ام البنین و گرامیداشت روزتکریم مادران و همسران شهدا گفت: قدر شهدا را بدانیم و ازخداوند بخواهیم ادامه دهندگان راه امام و شهدا باشیم.

اگر شهدا ممات شهدایی دارند، همسران و مادران شهدا زیست شهدایی دارند.

درخشان اضافه کرد: به برکت حیات مادران و همسران شهداست که شهادت معنا و مفهوم پیدا می کند و راه شهادت به نسل های آینده منتقل می شود و باید با اصلاح رفتارهابمان، زیست مان و زندگی مان را شهدایی کنیم.

وی گفت: مادران و همسران شهدا فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه تزریق می کنند و فرزندان شهدا، راه شهیدان را ادامه و آن را در جامعه ترویج دهند و بر مسئولان فرهنگی نیز واجب است که راه و منش شهیدان را زنده نگاه داشته و آن را نسل های جدید بیاموزانند.

خطیب موقت میناب به رزمایش ذوالفقار ارتش در منطقه جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: این رزمایش پیام بسیار مهمی داشت که هرگونه اقدام علیه منافع ایران با پاسخ قاطع و دندان شکن مواجه خواهد شد و تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دست از پا خطا کند در هم کوبیده می شود

دشمن دست از پا خطا کند در هم کوبیده می شود