مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:002023-01-06سياسي

مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و قرآن است


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و قرآن است،باید مراقبت کرد هرکسی کار خودش را به این مکتب نسبت ندهد که دراین زمینه باید در داخل و خارج مراقبت داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج، در خطبه های نمازجمعه این هفته کرج با بیان اینکه مسؤولان در بیان مطالب خود باید مراقبت کنند، چرا که دشمن می خواهد نماد ارزش های دینی و الهی را که یک مقوله فرهنگی و اجتماعی است به یک مقوله سیاسی تبدیل کند، گفت: دشمن در تلاش است تا هر فرد موثر در جامعه اسلامی را به هربهانه ای از کار بیندازد تا به تامین منافع خود برسد، چنانچه دیدیم که تمدن 700 ساله اسلامی با همین مساله حجاب و عفاف آسیب دید.

وی با اشاره به اینکه اکنون در زمان اوج گیری قدرت فناوری اطلاعات در حکمرانی جهانی هستیم و دشمن اگر اراده کند می تواند هر پیامی را در هر زمان به گوش مخاطب خود برساند، افزود: دشمنان به جای سلطه بر جغرافیا به فکر سلطه بر ذهن و عقاید انسان ها هستند تا هرچه را خود می پسندند به خورد یک ملت دهند.

امام جمعه کرج گفت: امروز نمایندگان مردم در قوه مقننه باید به جای نظریه پردازی و مصاحبه های انتخاباتی به وضع قوانین کارآمد، بازدارنده و حرکت آفرین بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و قرآن است

مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و قرآن است