مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:202023-01-06سياسي

بسیاری از مراکز هسته ای در دولت گذشته تعطیل شد/فتنه اخیر مانع نهایی شدن مذاکرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم اظهار داشت: دشمنان 3 و نیم میلیون دلار در راستای بررسی وضعیت اغتشاشات در شهر های مختلف کشور هزینه کرد و حادثه به وجود آمد برای خانم امینی بهانه خوبی برای .

- عضو ه‍یئت رییسه مجلس گفت: آمریکا در دولت گذشته بسیاری از مراکز هسته ای مانند فردو، نطنز و اراک را به تعطیلی کشاند در حالی که ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم اظهار داشت: دشمنان 3 و نیم میلیون دلار در راستای بررسی وضعیت اغتشاشات در شهر های مختلف کشور هزینه کرد و حادثه به وجود آمد برای خانم امینی بهانه خوبی برای اجرای نقشه های دشمنان بود.

نماینده قم در خانه ملت عنوان داشت: مشکلات کنونی کشور به دلیل کم کاری مجلس شورای اسلامی و همچنین بخشی از آن به دلیل اقدامات دولت سیزدهم و همچنین برنامه های دولت گذشته است.

وی گفت: در دولت گذشته پروژه ای در زمینه توسعه گازی انجام نشد و این موضوع موجب افزایش مصالح ساختمانی و همچنین کاهش گاز اختصاصی به بخش های صنعت و خانگی شده است که دولت سیزدهم در راستای تأمین و جبران کسری ها در حوزه انرژی برنامه هایی را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مراکز هسته ای در دولت گذشته تعطیل شد/فتنه اخیر مانع نهایی شدن مذاکرات

بسیاری از مراکز هسته ای در دولت گذشته تعطیل شد/فتنه اخیر مانع نهایی شدن مذاکرات