مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:452023-01-06سياسي

زندگی شهید سلیمانی به ما آموخت برای الگوشدن باید خصلت «مردمداری» داشت


استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی مردی از جنس سلوک و حکمرانی عارفانه است، گفت: زندگی شهید سلیمانی به ما آموخت که برای مؤثر بودن و خدایی شدن می توان از تمام جنجال های سیاسی و بازار مکاره احزاب ارتفاع گرفت.

- زندگی شهید سلیمانی به ما آموخت برای الگوشدن باید خصلت مردمداری داشت استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی مردی از جنس سلوک و حکمرانی عارفانه است، گفت: زندگی شهید سلیمانی به ما آموخت که برای مؤثر بودن و خدایی شدن می توان از تمام جنجال های سیاسی و بازار مکاره احزاب ارتفاع گرفت.

زندگی شهید همچنین به ما آموخت برای الگو شدن باید خصلت پیامبرانه داشت و آن مردمداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین خنیفر، شهید سلیمانی را یک فرمانده مؤلف، یک بسیجی باهوش، آینده نگر، دشمن شناس و دقیق دانست و افزود: شهید سلیمانی مورد وثوق مقام معظم رهبری و تمام ارکان نظام بود، یک فرمانده کم حرف که با صدای بلند می اندیشید، با عمل حرف می زد و از عمل حرف نمی زد.

دکتر خنیفر با بیان اینکه شهید سلیمانی نمونه بزرگ مردانی است که به تعبیر قرآن، به عهد و پیمانی که با خدا بستند، کاملاً وفا کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند، خاطرنشان کرد: قاسم سلیمانی ، نه کُشته ، که کِشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی شهید سلیمانی به ما آموخت برای الگوشدن باید خصلت «مردمداری» داشت

زندگی شهید سلیمانی به ما آموخت برای الگوشدن باید خصلت «مردمداری» داشت