مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:352023-01-06ورزشي

باخت های سریالی آناصنعت قم ادامه دارد


تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در ادامه باخت های سریالی شکست های متوالی خود در این فصل از رقابت ها، دقایقی پیش با نتیجه 4 بر 2 مقابل تیم گیتی پسند شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روز دوم هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم مقابل تیم گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه شهید حیدریان قم صف آرایی کرد و با توجه به اینکه در نیمه اول 2 بر صفر از این تیم جلو بود،در نهایت با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

شاگردان فرهاد کشاورز در 3 دیدار اخیر خود با توجه به اینکه عملکرد درخشانی را از خود به نمایش می گذارند اما با بدشانسی نمی توانند از گل های زده خود محافظت کنند و مغلوب حریف می شوند.

ابوالقاسم عروجی، علی اصغر حسن زاده و علی رضا وفایی 3 بازیکن قمی تیم گیتی پسند در این دیدار در مقابل تیم شهر زادگاهشان حضور داشتند؛ عروجی و حسن زاده توانستند دروازه نماینده فوتسال قم را در این دیدار باز کنند .

آناصنعتی ها تا به اینجای کار با انجام 20 بازی و کسب 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده اند و تیم های مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین به ترتیب رده اول تا سوم جدول لیگ برتر فوتسال را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت های سریالی آناصنعت قم ادامه دارد

باخت های سریالی آناصنعت قم ادامه دارد