مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:462023-01-06ورزشي

مادران صبور، یاوران ام البنین /یادواره نمودهای مجسم استواری


خبرگزاری فارس- آذربایجان شرقی- فرینوش اکبرزاده:  مقام معظم رهبری، چند سال پیش در گفتاری به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به این نکته اشاره کردند که نسبت به این عزیزان، این بزرگان، این بزرگواران، فعّالیّتِ تولید هنری خیلی کم شده؛ این ظرفیّت فوق العاده برجسته ای است و جا دارد که بیشتر از این، کار بشود.

از این رو تلاش برای پاسداشت جایگاه و نقش مادران شهدا، در کانون توجه مراکز فرهنگی و اجتماعی کشور قرار گرفت و شهرداری تبریز به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی خود، کوشید برای نخستین بار جایگاه و مقام این مادران را پاس بدارد.

تبریز در همه سالهای حماسه و دفاع شاهد تقدیم چندین هزار شهید والا مقام برای پاسداری از هویت و مرزهای خود بود و در همه این سالها، این مادران بودند که بر مزار فرزندان شهید خود به آرامی، آرام می گرفتند و فراق فرزندان خود را نجوا می کردند.

مادران شهید بعد از همه این سالها و همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین، به عنوان شخصیت یگانه و الگوی تاریخ در رشادت و ایستادگی، در همایش یاوران ام البنین ، گرد هم آمدند تا همدرد مشترک همه آن روزهای و سالهای دشوار فراق فرزندان خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران صبور، یاوران ام البنین /یادواره نمودهای مجسم استواری

مادران صبور، یاوران ام البنین /یادواره نمودهای مجسم استواری