مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:552023-01-06اجتماعي

دانش آموزان کرمانشاهی به کاهش مصرف گاز در خانواده کمک کنند


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی مصرف گاز در استان گفت: دانش آموزان کرمانشاهی به کاهش مصرف گاز در خانواده کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر حسینی ظهر جمعه در مراسم انعقاد تفاهم نامه با موضوع فرهنگ سازی در رعایت الگوی مصرف و بهینه سازی سیستم های گرمایشی بین شرکت گاز استان کرمانشاه و آموزش و پرورش استان که با حضور جمعی از مدیران شرکت گاز، معاونین و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و شهرستان ها اظهار کرد: دست کمک به سمت جامعه فرهنگ ساز فرهنگیان دراز می کنیم و از آنها برای موضوع فرهنگ سازی در مصرف گاز یاری می خواهیم.

وی افزود: در حال حاضر از 33 شهر استان کرمانشاه تنها 2 شهر ازگله و سومار فاقد گاز هستند که شهر ازگله در سال آینده از نعمت گاز برخوردار می شود اما شهر سومار به دلیل اینکه خالی از سکنه است قابلیت گازرسانی ندارد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: از 2 هزار و 545 روستای استان کرمانشاه 2 هزار و 305 روستا قابلیت گازرسانی دارد که به یک هزار و900 روستا گازرسانی شده و گازرسانی به 245 روستا در دست اقدام است و نیز 95 روستا نیز در دست پیمان سپاری است.

حسینی بیان کرد: در حال حاضر 99.

9 درصد جمعیت شهری و 86.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کرمانشاهی به کاهش مصرف گاز در خانواده کمک کنند

دانش آموزان کرمانشاهی به کاهش مصرف گاز در خانواده کمک کنند