مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 18:202023-01-06سياسي

سایت پسماند زباله از آزادشهر جابه جا می شود


استاندار گلستان با اشاره به اینکه ما در این دولت به وعده های خود عمل خواهیم کرد، گفت: سایت پسماند زباله در همین دولت جابه جا می شود.

- دکتر علی محمد زنگانه امروز در جمع مردم شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه جانمایی سایت پسماند آزادشهر از ابتدا با شرایط استاندارد صورت نگرفته است، اظهار کرد: از بدو ورود به استان، در راستای کاهش آسیب های این سایت و کاهش مخاطرات زیست محیطی اقداماتی را صورت داده ایم.

وی با بیان اینکه جابجایی سایت پسماند آزادشهر در بازه قابل قبول و در دولت مردمی دکتر رییسی پس از بررسی های دقیق انجام خواهد شد، افزود: تلاش داریم در این دولت تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی آن را به انجام برسانیم و با تامین منابع لازم این مطالبه به حق مردمی را برآورده کنیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و وحدت و اتحاد لازم در بین دلسوزان استان موجب شده است اعتبارات استان در سال مالی 1400 به نسبت مشابه قبل دو برابر افزایش یابد، خاطرنشان کرد: توجه به این نکته که در مسیر توسعه، پیشرفت و رشد استان اتحاد و انسجام امری ضروری است باید مورد توجه تمامی نیروهای انقلابی قرار گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت پسماند زباله از آزادشهر جابه جا می شود

سایت پسماند زباله از آزادشهر جابه جا می شود