مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 19:152023-01-06فرهنگي

راه یابی نمایش خیابانی «نذری برای سردار» به جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی


نمایش خیابانی نذری برای سردار به نویسندگی سید هادی ساداتی و کارگردانی محمدجواد رحمانی آلاشتی، برگرفته از نمایش جامانده به چهارمین دوره از جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، نمایش خیابانی نذری برای سردار به نویسندگی سیدهادی ساداتی و کارگردانی محمدجواد رحمانی آلاشتی، برگرفته از نمایش جامانده به چهارمین دوره از جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی راه یافت.

این نمایش که در خصوص روایت یک مرد جانباز شیمیایی و به جا مانده از عملیات والفجر یک گردان کمیل است، پس از شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، نذر و نیت می کند که به کوچه و خیابان برود و از مصائب، مشکلات و خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس بگوید و از ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا و حاج قاسم سلیمانی نقل و خاطره گویی داشته باشد که در یک روزی با جوانانی مواجه می شود که با هم در تقابل و گفت و گو قرار می گیرند.

  گفتنی است، محمدجواد رحمانی آلاشتی از هنرمندان فعال و با سابقه تئاتر استان مازندران، اثر دیگری از سیدهادی ساداتی با نام جامانده را در جشنواره استانی سودای عشق مازندران اجرا کرده است که پس از کسب جوایز در بخش های مختلف، به عنوان نمایش برگزیده به جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق به میزبانی استان بوشهر راه پیدا کرده که در این جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی نمایش خیابانی «نذری برای سردار» به جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی

راه یابی نمایش خیابانی «نذری برای سردار» به جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی