مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 20:002023-01-06سياسي

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در البرز را دنبال می کنیم


سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: الگوی سوم زنان را برای دختران البرزی جریان سازی خواهیم کرد و به موازات آن طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را نیز دنبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه آقایی در جریان نشست با مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج با اشاره به نقش محوری زنان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی گفت: پیروی از خط ولایت فقیه مشی دولت مردمی و انقلابی است و در استان البرز نیز راهبری حوزه زنان و خانواده حول محور بیانات و تأکیدات معظم له پیشرانی خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تازه ترین دیدار با جمعی از بانوان گفت: نگاه ما نیز گوشه نشینی و خانه نشینی زنان یا نگاه ابزاری و صرفاً فرستادن آنها برای کار به کارخانه و باز ماندن از زندگی نیست.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز افزود: الگوی سوم زنان را برای دختران البرزی جریان سازی خواهیم کرد و به موازات آن طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را نیز دنبال می کنیم.

وی گفت: حفظ ویژگی ها و ظرافت های بانوان و ایجاد تعادل و توازن بین فعالیت های اجتماعی و سیاسی و نقش مادری و همسری را با شاخصه های روحی و فردی این قشر در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در البرز را دنبال می کنیم

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در البرز را دنبال می کنیم