مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 20:452023-01-06بين الملل

استقبال سازمان ملل از آتش بس پیشنهادی توسط روسیه


معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز از آتش بس پیشنهادی از سوی روسیه پیرامون درگیری ها در اوکراین استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مارتین گریفیتس معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز جمعه درپیامی توییتری از پیشنهاد آتش بس یکجانبه از سوی روسیه در خصوص درگیری ها دراوکرانی استقبال کرد.

در پیام توییتری معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه در این خصوص آمده است: آتش بس 36 ساعته روسیه که از ظهر امروز در اوکراین آغاز شد، یک خبر خوب است.

این آتش بس فرصتی را برای ارسال کمک های ضروری به افرادی که به دلیل درگیری های شدید قادر به دسترسی به آنها نبوده ایم، فراهم می کند.

در پی درخواست کایریل اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه از طرفین جنگ اوکراین برای اعلام آتش بس کریسمس ، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در شب قبل و روز کریسمس در تمامی مرزبندی ها در عملیات نظامی روسیه در اوکراین فرمان آتش بس صادر کرد.

در فرمان پوتین که کاخ کرملین آن را منتشر کرده، آمده بود: به دنبال درخواست والامقام پاتریارک کایریل، به وزیر دفاع فدراسیون روسیه دستور می دهم تا در تمامی خطوط جبهه بین طرفین (جنگ) در اوکراین، از ساعت 12 نیمه ششم تا ساعت 24 هفتم ژانویه سال جاری، آتش بس اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سازمان ملل از آتش بس پیشنهادی توسط روسیه

استقبال سازمان ملل از آتش بس پیشنهادی توسط روسیه