مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 22:302023-01-06اقتصادي

معرفی برندگان هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس


رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان روز دوم هفته نهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پایان رقمی معادل 11 میلیارد و 572 میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا شد.

- ناصر رزاقیان شامگاه جمعه 16 دی 1401 در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه روز دوم هفته نهم کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس از ظهر امروز آغاز و لحظاتی پیش پایان یافت، اظهار کرد: در روز اول 55 رأس اسب و روز دوم 52 رأس اسب با هم به رقابت پرداختند که در مجموع دو روز رقمی معادل 11 میلیارد و 572 میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم اهدا شد.

رییس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در این هفته اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 12 کورس شامل 6 دور هزار متری، سه دور هزار و 200 متری، 2 دور هزار و 600 متری و یک دور هزار و 700 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با هم به رقابت پرداختند، افزود: گنبدکاووس به پایتخت سوارکاری کشور مشهور است و هر هفته هزاران نفر با حضور در مجموعه سوارکاری این شهرستان مسابقات را تماشا می کنند.

گفتنی است، رقابت در روز دوم این مسابقات بین 9 رأس اسب نژاد ترکمن مبتدی و نبرده بیش از سه ساله به مسافت هزار متر بود که اسب میراث طلاقوش زودتر از دیگر اسب ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب های سونار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

معرفی برندگان هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس