مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 22:552023-01-06سياسي

ایران کانون رویش حاج قاسم ها است


دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان گفت : آمریکای جنایتکار نمی داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

- سعید دادگستر دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بیانگر نقش و جایگاه بی نظیر آن شهید والامقام در فرماندهی جبهه مقاومت در عرصه جهانی است.

وی افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همراهان بزرگ ایشان، نه تنها از ظرفیت محور مقاومت نکاست، بلکه از یکسو محیط داخلی ایران را سرشار از انسجام و وحدت ملی کرد و از سوی دیگر راهبرد و گفتمان مقاومت را برجسته تر ساخت.

دادگستر ادامه داد: یقیناً خون حاج قاسم سلیمانی انسان ساز خواهد شد، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود.

آمریکای جنایتکار نمی داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران کانون رویش حاج قاسم ها است

ایران کانون رویش حاج قاسم ها است