مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 00:152023-01-06اقتصادي

نگاهی به عجیب ترین فناوری ها در نمایشگاه CES


نمایشگاه فناوری CES 2023 که میزبان جدیدترین فناوری های جهان است، روز سه شنبه هفته گذشته به روی خبرنگاران و اصحاب رسانه باز شد.

در نمایشگاهCES 2023 که پنجم تا هشتم ژانویه در مرکز همایش های لاس وگاس برگزار می شود، - برخی از جدیدترین محصولات شرکت های مختلف فناوری به نمایش گذاشته می شود، اما برخی از این فناوری ها از جهاتی عجیب هستند که در ادامه به معرفی آنها پرداخته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) جایگاهی برای رقابت تولیدکنندگان دستگاه هایی عجیب است که ترکیبی از فناوری ها را به نمایش می گذارند.

در این مطلب قصد داریم چند مورد از عجیب ترین فناوری های تاکنون ارائه شده در نمایشگاه CES امسال را به شما معرفی کنیم.

ابزار COSMECHIP به شما امکان می دهد محصول مراقبت از پوست خود را در خانه تهیه کنید یکی از عجیب ترین نوآوری هایی که در CES امسال به نمایش گذاشته شد، COSMECHIP است.

این یک ابزار زیبایی برای استفاده در خانه است، این ابزار، یک لوازم آرایشی مراقبت از پوست را در محل تولید می کند تا مشکلات پوستی مشتری را به سرعت برطرف کند.

فناوری Cotons Sense 1 مالکان را از سلامت حیوان خانگیشان آگاه می کند قلاده سگ هوشمند Cotons Sense 1 ادعا می کند که می تواند با اطلاع رسانی دقیق از وضعیت سلامت یک سگ به صاحب و دامپزشکش، عمر او را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به عجیب ترین فناوری ها در نمایشگاه CES

نگاهی به عجیب ترین فناوری ها در نمایشگاه CES