مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 01:102023-01-06اقتصادي

کمبود 30 میلیون متر مکعبی گاز در ایام پیک/ماجرای فولادی های خراسان و قطعی گاز


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با تعاملاتی که داریم سعی می ‎کنیم مشکلاتی که در پی قطعی گاز در واحدهای مولد ایجاد می شود را به حداقل برسانیم، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با تعاملاتی که داریم سعی می ‎کنیم مشکلاتی که در پی قطعی گاز در واحدهای مولد ایجاد می شود را به حداقل برسانیم، افزود: تمام تلاش ما در درجه اول این است که بخش خانگی تعطیل نشود و برای واحدهای صنعتی هم مشکلی صورت نگیرد.

حسن افتخاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مساله کمبود گاز در فصل سرد سال و اقدامات شرکت گاز برای عدم قطع اشتراکات خانگی در این ایام، اظهار کرد: مشکل اصلی ما از اینجا شروع می شود که وقتی هوا سرد می شود اشتراکات خانگی دچار یک رشد چشمگیر و غیرعادی می شوند، به طوری که میانگین مصرف در دمای منفی 10 درجه در کشور ما بسیار بیشتر از استاندارد جهانی است.

وی ادامه داد: ما حتی در دنیا دماهای منفی 20 درجه را هم داریم اما میزان مصرف گاز در این زمان ها اینقدر بالا نمی رود که در بخش خانگی ما افزایش پیدا می کند.

مشکل کمبود گاز هم از اینجا شروع می شود که چون مصرف خانگی در دماهای سرد بسیار افزایش پیدا می کند ما با کمبود گاز در ایام پیک مصرف مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 30 میلیون متر مکعبی گاز در ایام پیک/ماجرای فولادی های خراسان و قطعی گاز

کمبود 30 میلیون متر مکعبی گاز در ایام پیک/ماجرای فولادی های خراسان و قطعی گاز